2016. június 9., csütörtök

Térdzokni

Érdekes, mindig tudok fázni. Életem már jelentősebb részét inkább fázósan töltöttem. Most is ezt mondom, pedig sokat van melegem. De ezeken a rendes, margarétavirágos júniusi reggeleken, szerintem kutya hideg van.
            Ilyenkor kellett volna, normálisan szoknyásan, térdzoknisan indulni. Nem akartam. Már nem is tudom, volt-e erőm mondani, vagy csak küzdöttem. Elvárás volt, hogy normálisan öltöztetve induljak. Én valószínűleg küzdöttem, hogy fázom, vagyis fázok.
            Nem lehet téged, normálisan, kislányként öltöztetni, ebben az időben már senki nem fázik. Anya valamiért nagyon rendesnek és elvárás szerűnek tartotta a térdzoknikat. A bokazoknit is, azt egyenesen praktikusnak is. Én egyformán rondának láttam mindkét verziót,  különösen a pipaszár lábaimon. A térdem lilásan, csontosan fázott, elképesztően rondán, állapítottam meg a reggeli rohanásban.

            Kimegyek a júniusi napsütésbe. Süt a nap, szép nyári reggel, verőfény. Érzem lefagy a lábam és eszembe jut a nylon térdzokni. Veszek is margarétát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése