2012. december 27., csütörtök

Boxing-day





A  Nagynézés,  Boxing-day  díjátadás, ,na jó minden nap
Boxing-Day, ez a karácsony másnap az angoloknál. Juliával az utolsó órán végigvettük az összes karácsonyi-újévi szokást. Amikor Julia tökéletesen elégedett azzal, hogy leírjuk, hogy a fagyöngy, miszerint treepearl, és ezt magyar szónak véli, akkor nagyot röhögünk, és rá kell jönnöm, nem magyarul akar megtanulni, csak egy kicsit szeretne minket megérteni.
A Boxing- Day, tudom meg tőle az a nap, amikor a cselédséget, mondja persze ez régen volt, kis ajándékkal örvendeztetik, na és persze van nagy falkavadászat.
            Julia, te vadászol? Kilovagolsz?
            Nem, nem vadászom, de lovagolok, és az jó.
Döbbenten nézek Juliára, nem néz ki, egy kilovagolós típusnak, de ez van, mindenkinek vannak titkos, boldog útjai. Julia úgy beszél erről a lovaglásról, mintha nem lenne nagy ügy, úgy látszik, szereti. Lehet, én is szeretném, ha ott születek. Fene se tudja.
A Boxing-day-re először lelkesedem, amikor legelőször hallom a kifejezést. Azt hittem, az lehet közös a gondolkozásban, hogy a nagy előkészületek után, kétségtelen jó is, ha az ember él, az eltett cuccokból a boxok-ból. Hamar kiderül, ennél csipkézettebb a szisztéma.
            Megértem, össze kell hívni a személyzetet, illetve illendő.
Szépen fel is sorakoztak Nana kutya és Macsika. Nem gondolnám személyzetnek őket, de gyönyörűen sorakoztak e napon is. Ezért úgy gondoltam box-okat adok át. Át is adtam nekik a „Leghűségesebb kutyának” járó díjat, és a „Macskához mért, leghűségesebb” díj oklevelét. A díjátadás zavargások nélkül történt a kovácsi konyhában.
            Aztán nem lovagoltam ki. De nem tartom rossz ötletnek, talán jövőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése